Temaveckor!

Jag tänkte att jag ska köra ett lite annorlunda upplägg på veckohandlingen nu i några veckor. Istället för att köra 200kr baserat på erbjudanden osv. Så ska jag köra temaveckor med olika länder/områden som utgångspunkt. Dessa veckohandlingar kommer såklart att bli lite dyrare, men de kommer fortfarande att vara budgetvänliga. Jag har inte bestämt någon kostnadsgräns, men tanken är att det ska landa på någonstans runt 300 till 400kr. Jag hade såklart tänkt att fortfarande göra både en vanlig och en vegansk vecka. Eftersom jag tidigare hade en följetång ett tag som hette "Jorden runt på ett (te-)fat", så jag tänkte att det var kul att pröva att applicera det på hela veckor!


Imorgon får ni se vad det blir för tema denna veckan!

-Ät Mera Mat

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vad blir temat?/P

Upp